Sista speedwayen för i år (!!)

Ikväll är sista speedwayen för i år. Plus att det är Super Prix
också ;) Det hade varit roligt att se.


DOCK, så kan jag ju inte se de. För vi är bortbjudna till Valdemarsvik
ikväll för att fira Lelle. Det ser jag fram emot. Får ha lite telefon kontakt
med vänner som ska se på Speedwayen :) Sen inatt när vi kommer
hem tänkte vi ta och gå ut en sväng OM det inte blir försent.

Nu ska jag gå ota mig ett bloss, se hur de går för grabbarna och
deras tips. Måste ju tippa på speedwayen ;) hehu.
Sen måste jag ta mig en dusch, ska vara klar till kl 17. Då kommer
Mamma Mia och Pappi Uffe och hämtar oss. Najs najs!
Så ha nu en toppen lördag allesammans! Så hörs vi imorgon
innan jag går till jobbet, Puss puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0