One tree hill 6X07



Han är för otroligt söt den där ungen alltså.
Så himla underbar! Keep up the good work, kid :D

Jag glömde totalt bort att One tree hill kom i tisdags.
Tack å lov, att man har en pojkvän som vet om att
man älskar serien ;D Så han fixade avsnittet till mig.
SÅ nu har jag precis sett det. Jag älskar serien för
varje avsnitt som bara går. Det är dock synd att det
förmodligen är sista säsongen :( Men vi othfans får
väl ta och hoppas att det åtminstone blir en
7e säsong ;) Det skulle ju def inte sitta fel. (!!!)

Nu ska jag ta och börja med packningen, så jag inte har
Allt för mkt att göra imorgon. Inget man vill tänka på när man
vaknar direkt ;D Ha nu en underbar skönhetssömn, det ska jag ha!
Hörs imorgon, mina bloggvänner. Puss & Kram, cykelram :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0