Myspys kväll - . -

Det blev riskakor och soffan ikväll. Hur mysigt som helst.
Har också hittat ett jätteroligt spel på datorn.
" Hoyle Puzzle Board Games ". Så efter vi såg klart
på Entourage så spelade jag lite Yatzy - en gång mot
Niklas som jag förlora mot. Och 2 gånger mot datorn.
Varav 1 av dessa gånger vann jag ;) Haha. WEEE ~
Va jättekul för er som kan bli lite rastlösa vid datorn ;D

Och som vanligt dårå, så va Entourage lika bra som alltid.
Man är som besatt med andra ord.

Imorgon ska jag upp o jobba vid 9, så nu är det dags för
Linda att gå o nana :P Natti natti all folks! :)

Kommentarer
Postat av: Becca

ja,man är ju förkyld för tillfället,tack vare detta vädret!morr

2008-10-30 @ 23:44:27
URL: http://pinkbecky.blogg.se/
Postat av: C

hihi bästaste låten ja! Damn right! :)

Haha ja gumman, vi hörs imorron elr ja senare för min del hahaha.. kuligt.

Hoppas du fått sova lite iaf! pussie! :)

2008-10-31 @ 04:09:50
Postat av: knicket

hello linda!

ticktack, nu har det gått två veckor till. HAHA! Ingen fara alltså, men har en bild jag vill ha som den du ahr på ditt ansikte!:D Vet inte hur jag vill ha headern men hela sidans ka väl gå i grått och lila har jag tänkt!:D Lite glitter och glamour liksom. Men vi får höras någon dag. Ses vi på torsdag kanske?! :( PUSS

2008-10-31 @ 13:38:20
URL: http://knicket.blogg.se/
Postat av: Julia

Ohoo, det låter som ett mysigt ställe:D ousch jobbigt att jobba till 9 ;D

2008-10-31 @ 16:18:13
URL: http://juliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0