Magvärk och illamående.



Usch fyfanken säger jag bara, inte roligt o ha ont i magen och
må illa . =/ Oh, vilket skit! suck suck.

Och så funkar inte hårddisken igen, den som Niklas satte in i
sin dator. Nu är den död igen! Helvete! Ingenting funkar som man
vill. Verkligen ingenting!!!

Lisa och Elias va här en sväng. De gick precis! De skulle ner till
BVC. Väga pojken lite. Han är så himla söt! :) De är som medicin,
de små liven. Man mår så mkt bättre när man har de i sitt knä :)
Får se om hon kanske kommer till mig igen efter besöket hos BVC.

Jahaja, en skaplig sjuk dag väntas framför sig.
Idag kan jag ju ta tag i allt som jag behöver göra. Diska, Dammsuga,
Fixa min blogg. Kanske äta nånting. PLUS läsa min handledar bok.
Plus att man som sagt inte mår så bra, får se vad man hittar på idag.
tror jag skippar dammsugningen faktiskt. Den tar nog mest på krafterna.

Ska ta mig lite o äta nu iaf, uppdaterar lite senare. :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Camilla

Är du gravid?

2008-10-15 @ 11:58:29
URL: http://cammmie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0