Kvällen går mot sitt slut..

Ikväll har vi kollat på några avsnitt av "Enoturage" och
ett avsnitt av "Oskyldigt dömd". Iiih, love love love :)

Fixade och trixade på en bild på Entourage. Naaajjjs serie :D !

Ska snart gå o ta mig en dusch innan sovtime.
Tänkte bara skriva en rad eller 2 här i bloggen innan.

Imorgon ska jag till långrevet och hämta Felicia.
Lisa ringde tidigare ikväll o fråga om jag kunde göra det.
Hon och Erik skulle till Växjö på lite ärenden och visste
inte om de skulle hinna hem till 14. Så såklart jag ställer
upp. Får ta och umgås massa med mina små troll innan
de försvinner ut ur mitt liv :P Kommer aldrig vara så lätt att
bara ta bussen/cykeln eller gå ut till långrevet för o träffa
er. Snart måste en sitta i en buss/bil i ett flertal timmar ist.
OHH, när den dagen kommer.. jag lovar, jag kommer gråta
krokodil tårar. Usch usch.. Hemskaste dagen in my entire life!

Nu som sagt, ska jag ta mig ett bloss sen in i värmen och
ta sig en varm dusch. I like, vi hörs imorgon mina bloggvänner!
Godnatt, kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0