Inte mycket vettigt..

tyvärr så har jag inte mkt vettigt o skriva. Det har hänt
lite föör mkt nu de senaste dagarna men inget jag tänker
skriva om här på bloggen iaf. Nu känns mitt liv verkligen
att det är på toppen av toppen. Helt underbart (!)

Idag har jag spenderat min dag hemma hos Lisa.
Det var mkt trevligt också måste jag säga! LOVE U.

Och på fredag åker jag och Caroline till Göteborg. Hälsa på Lina.
De ska bli naaajs. Fan va naajs. Naajs naajs naajs.
Bara åka över helgen, ska bli en jäkla lugn helg dock :)
Bara ta de lugnt, komma bort från stan. I really like.

Nu ska jag ta me mig Niklas in till kärleksrummet.
Gonatt vänner. PUSS.

You fill my heart with love and joy. I love you, N .
You are the greatest thing that ever happend to me .


Kommentarer
Postat av: Snygg kille 14 år

Vad är det för trafikolycka du har på bild ?

2008-10-22 @ 23:17:33
Postat av: Linda

Neeej! Han är sååå fin! :)

2008-10-22 @ 23:18:22
URL: http://lindaviberg.blogg.se/
Postat av: Carro

GÖTEBORG HERE WE COME ;) Jag vill nu nu nu, me läääängtar! De ska bli sååå himla kuligt! :) See you tomollow ;p

Grattis till ditt lyckade prov idag också! :) Puss puss

2008-10-23 @ 19:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0