Im a happy happy girl.

Niklas kom hem på hans lunch, med 2 stooora paket ;)
Hihi, häromkvällen beställdes det en ny dator till mig!
Undrar om de kanske e de paketet? ;) hihi. I liiike!
Nu kanske jag kan få ordning på datafanskapet haha.
Ni skulle bara se hur detta ser ut nu, usch.
Blir säkert arg på datorn ett hundratals gånger i veckan :P
He likes to play with me, morr! Men jag gillart inte!

Älskling. Hoppas det går bra i em. med dattaaann.
Jag håller alla tummar jag har ;) puss på dig.

Nu ska Linda bege sig till jobbet. Har ett par fjuttiga
timmar idag. ;) Hörs ikväll!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Elin

vilken fin blogg du har Linda :)

2008-10-14 @ 14:33:40
URL: http://elinkling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0