Godkväll kära bloggläsare!

Nyss hemkommen från jobbet. Det har varit en mycket
trevlig dag på jobbet idag. Haft ett leende på läpparna all day!
Dock kan man väl kanske säga att jag "jämt" har de men iaf ;)

Sitter och äter lite glass nu, mums va göttit. Det blev aldrig
av att Niklas och jag kollade på Entourage igårkväll, så ska se
om han kanske vill se de med mig ikväll istälet? PUSS!  ;)

Ja juste. Niklas har fixat ihop min nya dator.   L O V E   Y O U.
Det enda som saknas är min hårddisk från den gamla
datafanskapet till min nya dator. Så nu vill nog hjärtat att
jag stänger av så han kan få fixa ordning de . Får ta o skriva
lite senare :) JAG SKA lägga ut bilderna från när vi va i Linköping
i lördags. Jag gört ikväll. OCH om min syster har tid, så ska hon
få hjälpa mig med min blogg!!! VILL göra om den. Ha den lite i
ett hösttema ;) Så snälla SysterYster ;) I need your help!!

Nej juste, datan ja. ;P Hade gött så länge! SO LONG!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Alina

tack:) precis det är det jag är rädd för...:)

2008-10-14 @ 20:06:23
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe jaa men särskilt om man får något från nån som är död...fy då är man ju jätterädd om det hehe:)

2008-10-14 @ 22:16:26
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0