Åh vilken lättnad.

Jag har varit så nervös idag över att jag skulle ha
misslyckats med "testet" med Josefina på jobbet.
Men de gick ju HUR BRA SOM HELST :D i really like.
Jag ska bli handledare, jag vill jag vill :)

Nu ska jag bort till kiosken o köpa ciggaretter
och sen ska de bli myspys med Niklas :)
I love you man.

Jag lovar att skriva imorgon så fort jag vaknar.
För sen blir det inget inlägg förrän söndagkväll.
OM de hinns med vill säga. Ha en fortsatt trevlig
torsdagskväll så hörs vi imorn ;D Puss & Hej.


Den här bilden bjuder jag på hehe.


Kommentarer
Postat av: c

du är så söt så klockera stanner :)

2008-10-24 @ 12:37:06
Postat av: Linda

Naaw va söt du e gumman! :D

2008-10-24 @ 13:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0