What a wonderful day.

Dagen började med att man gick ner till stan
och åt lite lunch med Niklas och Coockie (som jag skrev
i tidigare inlägget). Sen gick jag hem, kollade på våra bästa
år, vilken skandalserie. Går knappt kolla på de utan att bli
förbannad. Efter det fick jag några samtal från mina vänner,
bla. Lisa & Lina. Mkt trevliga telefonsamtal!
När jag lagt på luren efter att ha pratat med Lina i dryga 40min,
ringer Frida och frågar varför hon inte kan ringa till mig, hehe.
Det hade varit upptaget i min telefon TYP 1,5h :P
Det var lite kul. Efter tel. samtalet med Frida, gick jag ner och
träffa de små sötnosarna, Frida och hennes söta dotter Bellis
på Kaffekannan. Vi gick sedan vidare till Morella och tog en kopp
kaffe. MUMS, va gottit det var! Hade en trevlig pratstund tills jag skulle
gå och jobba vid 15.30. Kul de va att se dig igen, vännen! Det var
verkligen inte igår, Saknat daj för sinnes!!

När jag kom till jobbet, säger min chef att jag skulle följa med på
mötet med ett par st. från jobbet. Och jag säger bara, WEEE :)
Hur lärorikt som helst. Jag som precis ska lära mig hur man stänger
köket. Och sen säger jag bara, Vilken toppendag jag haft på jobbet.
Det har bara glitit på i en toppen takt, och jag har faktiskt lärt mig
en hel del.. som jag kommer behöva ha i framtiden!
Jag stod tillochmed i köket själv idag, det ni ;) Inte illa pinkat ni!

Kom hem för en stund sen. Ska lägga oss i soffan och glo lite
på någon film. Massa mys! Imorgon börjar jag inte förrän 16.30.
Så får se vad man hittar på på dagen imorgon. Det ska bli spännande!
Ha en fortsatt trevlig måndagkväll! Vi hörs imorgon! SO LONG.

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Tack så mycket :D ja det är hon verkligen

2008-11-04 @ 09:25:03
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Fabbilichous ;)

Jag minns inte redigt vilket inlägg det var eller vad det stog men jag måste börja nånstans :)

//En som längtar hem ibland :D

2008-11-04 @ 15:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0