Vilken knasig dag!

Ena dagen kan man känna sig så bortglömd
och andra dagen "sååå populär" .
Har känt mig mer som populär idag, än bortglömd.
Vilket är så himla roligt, när det inte händer så ofta!

Först imorse så skulle jag ha träffat Lina för en
frukost. Men jag "försov" mig. GRR. Dumma mig.
Så fick aldrig träffa henne, så nu kommer det ta
ett bra tag innan vi kan ses igen. Tack för att internet
och telefon finns .


Gick ner till stan för att träffa Lisa, Flisan, Elias och
mormor Carina . Gav Flisan boken "Ludde" och ett
sött litet gosedjur. Sen begav de sig till simhallen och
jag traskade ner till min mor. När jag gick ut för att prata
med Lina i telefonen så vem kommer inte och går bakom
mig då, JO CAMILLA!!! Gud va chockad jag blev.

Vi gick en sväng på stan, tog en fika på Morella. Prata lite
skit, hur trevligt som helst. Har även pratat en hel del med
Ronja idag också. Hoppas du snart blir bättre och får åka
hem till din nya lägenhet!! Håller tummarna för dig, vännen!

Nu är jag hemma, har precis fixat det sista på Linas nya
bloggdesign. Blev verkligen nöjd med hennes design.
Så får väl ta och fixa mig en ny snart igen, grr.. Kan inte sluta
när jag väl har börjat. Ska fixa lite nu sen ska jag ner och
jobba 16.30-22.30 , Hörs säkert ikväll (!) Ha en bra dag, all folks!

Ja juste, glömde bort att skriva att jag fick ett sms från min
pojkvän imorse om att Resan nästa år är bokad !!! WEE.
Grekland here we come. Nu måste man bara fixa ledighet.
Hihi. I really like. Nee nu är det dags att gå. Hejsvejs.

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: vibbe

pax att ha eran lägenhet då (a) hehehe 8)

2008-11-04 @ 19:50:42
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0