Varit på stan en sväng..

Åt lunch med Niklas, Coockie och Lasse vid 12,
åkte hem och diskade.. sen gick jag ner till stan
tog en tripp in på Byoung och Lindex, ohhh..vad jag
vill ha en klänning!

Det är lite mkt planering nu för tin,
- Personalfesten på lördag.
- 5årsdagen 1/12.
- Julafton och juldagen.
- och sist men inte minst Nyårsafton.

Och en av dessa events vill jag ha en klänning!
Och där med basta ;D

Nu ska jag ringa Carro så vi kan gå och träna.
Sen ikväll blir det att åka och handla. Oh, va underbart!

Ha en fortsatt trevlig kväll, kanske hörs senare om jag
inte är allt för trött och "måste" sova.
Börjar ju kl 7 imorgon bitti vettni (UGGA BUGGA) :P

Kommentarer
Postat av: Molly

Ah vad roligt :D Jo, jag hittade en på lindex också. Nån röd och svartrutig, dock på hemsidan.. men de kanske har den i stan också. Har letat som fasen idag, tänkte lägga ut lite bilder snart :)



Jadu, har faktiskt ingen aning :P Brukar inte göra så mycket på juldagen, mest ligga och svulla efter all mat man har smällt i sig. Haha! Ska du göra själv?

2008-11-13 @ 18:29:15
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0