Sweet morning.

or not, vädret här hemma i Västervik nu på morgonen,
09.53 är inge vidare. Det är kallt, molning och till och
med dimmigt. Man ser knappt över till grannen från
vardagsrumsfönstret. Helt knasigt!

Idag är en spännande dag. Jag jobbar först 11-14,
sen handledarkursen. Förhoppningsvis kanske vi blir
klara idag? Det vore hur kul som helst.
Sen tänkte jag ta och kontakta Milkan och se om hon
vill träna med mig på Nautilus idag. Det vore också
jättekul. Nu sitter jag och läser lite extra i boken tills
i eftermiddag.

Kollade precis på bloggkoll. Har bara 2 prenumeranter.
MEN jag skriver 16 inlägg i veckan? hur är det möjligt?
det är bara onsdag idag? Eller ja, de kanske räknas från
en vecka tillbaka? Eller? Så kan de kanske vara ja.

GRATTIS HANNA på 23årsdagen!!

Nu ska jag ta mig något att äta, sen duscha lite på de.
Sen läsa lite till, det hinns med. Är en hel timme kvar
till jobbet. Ha en bra dag.



(klicka på bilden för att komma till min bloggkoll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0