Freeze the moment.

Idag har jag spenderat hela dagen tillsammans med
mina flickor, Frida & Jossan.

Jag mötte först upp Sarita kl 12.15. Oh, vilken
underbar känsla de va att få se dig kliva av bussen.
Äntligen är du hemma!! Weee, vad jag saknat dig älsk.

Sen när jag och Frida satt på Morella så kom Josefine.
Det var en evighet sen man träffa henne, det var jättekul
verkligen. Så fin du är gumman. Magen den växer så fint!!

Vi gick en promenad, jättetrevligt. Fikade lite, och gick
en sväng på stan. Fikade lite til ;D Vi är allt bra på att fika.

Om 45min kommer Camilla, då ska vi röra oss bort till
Nautilus o träna lite. Gud va skönt det ska bli.
Och så får vi se om Sarita kanske kommer hit ikväll, efter
jag ha tränat o se på film med mig och Niklas. Prata lite om
hur hon haft det och om saker som hänt i Västervik.
Det vore iaf massa mys.

Det va värst, hade jag träffat Lisa idag (som det var planerat fr¨ån
början) hade jag träffat alla mina flickor idag. Allesammans på
en och samma dag. Vi får ta och ses allihop en annan dag vettja!

Att så mkt kan hända på en och samma dag, det är ju otroligt.
Att jag har hunnit med allt, jag förstår inte! Tiden den går för fort
när man är ledig.. Eller så håller jag väl på att bli senil, redan? Omg.

Nu ska jag gå och byta kattsand och ta och ringa till Frida,
be henne skicka över lite bilder till mig som vi tagit idag. Hade bäst!

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Frida

logga in på msn din mupp ska jag skicka bilderna! :P

Puss på dig prinsessan <3

2008-11-06 @ 18:33:55
URL: http://friggidy.blogg.se/
Postat av: Frida

då har du inte mig där, adda för sinnes!!!!

[email protected]

2008-11-06 @ 18:38:53
URL: http://friggidy.blogg.se/
Postat av: Frida

haha. HOmail är det nyaste :P när jag skrev det du vet så titta jag på det och tänkte "det ser konstigt ut, hmm, aja det är ju rätt stavat iallafall" ja det kan ju jag tro! ASG ASG

2008-11-06 @ 20:26:11
URL: http://friggidy.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Haha ja vad ska man säga :D

2008-11-06 @ 21:35:50
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0