O'boy, vilken dag!

Efter jag skrev inlägget i förmiddags, så gick jag till
jobbet.. jobbade till halv 3. Mötte sedan upp min syster
och hennes vän, Malin. Tog en fika och sen kom mamma
efter kl 3. Vi fikade vidare. Sen gick vi upp och fixade ordning
tårtan som Jessica ska ha på lördag. Den kommer bli JÄTTE-
FIN :D I really think so.

Sen åkte vi o hämtade Niklas och åkte o handlade.
Hem till mamma o pappa, käka lite mat, snacka skit. Mycket trevligt!
Kollade efter någon outfit som man kan ha på lördag. Tror jag
hittat den. OM jag inte ångrar mig på lördag :P Nej vars, håll
tummarna för sinnes.

Kom hem runt 19. Pysslade med massa julkort. Är såå nöjd.
Tänkte jag skulle skicka iväg julkorten rätt så skapligt i år.
Förra året blev de sååå försenat alltså. Gudars i himlen hehe.
Och i år har jag fixat mina heeelt egna designade julkort, I like.

Ska ta ett kort på de senare, sitter just för tillfället vid Niklas dator.
Han sitter och kollat på Insider, som just precis tog slut.
Ska bara ta och skriva klart, sen ska jag fortsätta med städningen
jag håller på med. Har städat heeela badrummet. Från tak till golv.
Jag känner mig Så Duktig. Nehe, om man ska ta tag i disken, så
slipper jag den imorgon, då har jag Bara dammsugningen :P

Ha en fortsatt trevlig kväll och godnatt på er som ska sova nu.

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Det är bra Linda, Kööör Baaaareeee ;)

2008-11-26 @ 23:03:17
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Molly

Egna julkort är det roligaste som finns :D Jag ska fixa resten av mina i helgen, pyssla är så jäkla avslappnande. Då får man koncentrera sig på just det och inget annat, fint som snus :D

2008-11-27 @ 08:19:49
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0