Mörkt som i graven.

Ute är det bäcksvart och kallt, grr för denna årstid.
Det är så dyrstert. Men man får väl tänka positivt
att det snart är jul, och då går de mot de soliga igen..
eller nått. ;D

Efter jobbet åkte jag och Caroline ut till Lisa
ute på Långrevet och myste med de underbara!
Halv  6 åkte vi hem, och då kom vi på "Va fasen, ska
vi inte träna nu?" Så. Vi gick hem till mig, hämta
träningskläder och sen hem till Carro och hämta
hennes kläder. Och vips, så va vi på Nautilus.
Det blev undefär en timmes träning idag.
OH, va skönt de känns. Inne på 3e dan nu, och
ja, de känns ju kan jag lova (:P)

Imorgon blir de att träna igen, i like!

Kom precis ut från duschen, ska ta och "bruna" mig
lite med brun-utan-sol. Känner mig likblek fasen.
Nån måtta får de va, på lördag är det ju personal-
fest med jobbet, så tänkte försöka va lite brun tills
dess. ( weee ) .

Ikväll blir det se Efterlyst och Insider.
Enda dagen i veckan som är Niklas kväll, det är
onsdag kl 21 till 23. Spännande vä're ju.
Nehe, dags att ta och bruna sig lite då.
Ha en fortsatt trevlig kväll , mina vänner. Vi hörs igen,
antingen senare eller imorgon. (Jag är ledig imorgon btw.)

Kommentarer
Postat av: Molly

Dystert.. när man åker till jobbet är det mörkt, när man åker hem från jobbet är det mörkt :S



Förresten.. såg nu bara att det står en "1":a längst upp på din blogg på framsidan. Antar att det inte ska vara så ;)



Kram

2008-11-12 @ 23:54:02
URL: http://molkan.se
Postat av: Molly

Dystert.. när man åker till jobbet är det mörkt, när man åker hem från jobbet är det mörkt :S



Förresten.. såg nu bara att det står en "1":a längst upp på din blogg på framsidan. Antar att det inte ska vara så ;)



Kram

2008-11-12 @ 23:54:21
URL: http://molkan.se
Postat av: Frida

Hey babe, sorry att jag inte svarade förut när du ringde, satt i en het disskusion med en person. sorry hjärtat, emn vi kan väl ses i morgon, du är ju endå ledig tänker jag :P haha

sov gott. PUSSS

2008-11-13 @ 00:00:40
URL: http://friggidy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0