Min riktiga statistik.

                
            (man kan klicka på bilden)

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så håller jag på
och jämför mina besökare, först hade jag bloggen där
det står att jag har drygt 50 besökare/dag. Och så
använder jag mig utav Google Analytic som jag anser
vara ett jättebra program för alla intresserade bloggare,
som vill se vartifrån ens bloggvänner kommer ifrån.
Det tycker jag är väldigt roligt o se.

Har en del besökare som kommer från min "facebook sida"
sen ett par vänner som man skrivit med i deras kommentarer.
Därifrån har jag några besökare också.. ex. Testa själv.
Sök på google.se - google analytic och bli medlem.
Det står så enkelt om hur du ska göra! Joina vetja!

Man ser iaf vilken skillnad de e på besökare.
Har snarare 60-70-80 besökare/dag.  Liite skillnad ni.

Kommentarer
Postat av: Molly

Btw, kan du se unika besökare och så också? För det är ju faktiskt roligt att veta :) Min statistik är ju helt sjuk ibland. Typ 669 sidvisningar men 85 unika besökare :P

2008-11-10 @ 12:51:16
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0