Marddrömmen fortsätter..

Jag vakna för 15min sen, av att jag gråter.
Då kommer jag ihåg vad jag hade drömt om.
Lägger mig på Niklas kudde och gråter vidare.
Jag drömde faktiskt häromdan att Niklas dog.

Nu idag drömde jag något riktigt läskigt från
början. Dock en fortsättning på min förra dröm.

Det började med att spökade i min garderob
som jag hade i drömmen. Jag våga knappt gå in
där. Och en kväll skulle (just idag då då) så va jag
tvungen att gå in där. Och då var de någon som tog
min hand. Och de visade sig sen vara NIKLAS.

Ofyfan ca jobbigt alltså.

Dock så gick vi ut, träffade Niklas kompisar Coockie,
och Danne o alla.. och så satt ju Niklas också där
som vanligt kan man väl säga.
Så säger Sarita, "kom Linda".. och vi stack från de.

De va stora glasfönster överallt, så vi såg från andra
sidan över till Niklas och de. Jag försökte skicka sms
till han, men de gick ju inte. Hans mob va avstängd.
MEN jag fick däremot av honom.. Men jag kunde ju
inte svara på smsen. Så jag tänkte jag skulle ta mig
tillbaka till grabbarna.. och när jag väl kom dit..
Så va inte Niklas kvar.. Så fick aldrig säga hejdå :S
Då vaknade jag.. av att jag som sagt gråter.


VA HEMSKT!!!!!!!!!! Tänk om man skulle förlora de man
älskar. Vart i helskotta skulle man ta vägen då? Oh gud.
Jag vet inte riktigt vad jag skulle ha gjort. Vill inte ens
tänka på de nu heller. Jag måste gå och duscha nu,
ska va på jobbet kl 10. Jag e helt tjutfärdig. Och i ett
jäkla chocktillstånd!  Ha en bra dag everyone.

NIKLAS, Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Molly

Usch :/ Låter inte alls roligt. Har också haft såna konstiga drömmar de sista nätterna :S Brukar ju ha det men det har varit lugnt en tid så jag blev chockad över att drömma så livligt igen..



Nån gång drömde jag att min bror dog, helt sjukt hur verkligt det kan kännas.



Hoppas det blir bättre under dagen :)

2008-11-21 @ 09:48:32
URL: http://molkan.se
Postat av: Denna Sanna Kvinna

uschh jag hatar mardrömmar, när Engla var nyfödd drömde jag att hon blev kidnappad uscch jag hade panik när jag vaknade

2008-11-21 @ 11:28:26
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0