Jobb & träna, men sen?

Kom precis hem, har jobbat sen kl 7 imorse.
Det var heeemskt att gå upp så tidigt men
visseligen så vakna man till rätt fort.
Skapligt va mörkt de va imorse då. Såg tillomed
månen :P Läskigt värre.

Dagen på jobbet gick bra, stod i köket och gjorde
hamburgare. Det är så himla roligt!

Träffade mina systrar på stan innan jag gick
hem, tog ett varv med de.. sa hej till farmor och
till faster Rosita.

Nu är jag hemma, tänkte ta och andas ett par minuter.
Sen gå vidare till Nautilus för ett träningspass idag
igen. Vet inte riktigt om jag ska träna kondition och
styrka idag, eller om jag bara ska träna kondition.
Aja, får se när jag kommer dit.

Vad händer sen då? Är van att schemat är fullbokat
hela dagarna nu, förutom idag. Ska iallafall träffa min
vän, Caroline. Får se va vi hittar på. Sen ikväll får vi
se om Frida och jag kan ses en sväng.. (hihi).

FRIDA, btw. Monika fråga efter dig idag igen.
Det är nog dags att du går ner till Donken och hämtar
hem SvampBob Fyrkant så Bella får den nångång!

Nu orkar jag inte skriva mer, kanske slänger iväg ett
inlägg senare, annars säger inget mer än Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag börjar ju bli sugen på en M.F junior, så jag får ta och gå ner då =) hahah

wing ma baby. PÖSS

2008-11-14 @ 17:39:19
URL: http://friggidy.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Det är hemskt vad hurtiga när där nere i V-viken BRa där. Får se till att anvönda mitt träningskort lite flitigare jag med

2008-11-14 @ 21:41:38
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0