Its wednesday.

Mitten av veckan, snart är man ledig igen,
imorgon rättare sagt. Jag har lite att stå i, innan
personlafesten på lördag. Så kan vara bra om jag
är ledig då. Va roligt det ska bli!

Har duschat och sminkat mig lite, ska bara ta på
mig arbetskläderna och pysa iväg till jobbet.
Det är det jag har kvar. Idag har jag sån där skum
dag igen, (hehe) 3h arbetsdag, 11-14.
Dock ska jag ut och ta hand om min sjuka vän,
Lisa och hälsa på bäbisarna. (wee).
Frida ville du följa med ut till Långrevet?
Jag vet att du läser min blogg ;) Och jag slutar vid
14, så hör av om dig om du ska me.

Ajajaj, jag har sån himla hosta och är förskyld
upp ända över öronen. PLUS att jag har
träningsvärk. Ja men juste, det skulle vara skönt att
gå och träna idag också ja. Får se vad om de hinns med.

Nahe mina vänner, då är det nästan dags att fixa de sista,
bädda sängen måste jag också göra.
Ha en bra dag, vi hörs ikväll!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: Frida

ja visst kan jag följa med, wing ma! PUSSISSS

2008-11-12 @ 11:47:22
URL: http://friggidy.blogg.se/
Postat av: Lisa

RE: tack :)

2008-11-12 @ 16:21:24
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0