Im trying but not dying..

Försöka ändra min bloggs design lite.Jag vet att jag ska vänta
på Molly innan jag har sönder bloggen, men jag tänkte att..
de kan väl va kul att bara sitta och mixtra lite. Men jag låter bloggen
vara såhär nu. Så får Molly hjälpa mig innan jag tar död på min
älskade blogg. Och de vore INTE roligt skule jag bara få tala om.

Jaha, vad händer nu då. Jag sitter hemma själv, slutade vid 19.
Niklas är och fikar med en old friend, David B.

Ska ta och ringa ett telefonsamtal. Vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Hej gumman har både tråkiga och roliga nyheter. Vi kommer till Viken 5dec och stannar tills 12e. Min slarviga make har inte kollat sitt schema utan tagit förgivet att han vår långledig under jul. Men icke,vi skulle åkt till viken den 25e men vi har nu sett han Camill börjar jobba den 26e igen :( Så det blir inget besök på juldagen utan kommer igne efter nyår

2008-11-30 @ 20:49:34
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0