Finns det rättvisa?

SVAR: JA :) Läste för en stund sen i aftonbladet om att valet
i USA är klart om vem som ska bli den nästa presidenten.
Och jag säger igen, att jag tyckte rätt person vann.
Jag tycker man ska läsa det de skrivit i aftonbladet,
så klicka på bilden bara. Det är jättebra skrivet tycker jag!!

Men iallafall, jag kom hem för drygt en timme sen.
Ska snart bege mig ner till stan igen. Möta NickePicke.
Ska köpa lite kattsand så Skrållan kan må bra igen.
Sen får man se vad som händer ikväll. Jag är ju 4 dagars
ledig nu. Ojoj, Lååångledig med andra ord. Wiihh.

Har alla dagar planerade ända in i minsta detalj, kan man
nästan säga. Imorgon kommer min söta Nallebjörn hem.
Jag saknar dig, S. Vad jag kommer krama dig, hihi. Mysmys!
Och på fredag ska jag Lisa, Flisan, Elias och Jossan till
simhallen och busa av oss lite. Det ska bli roligt (!)

Nu ska jag gå och ta mig en snabbdusch, innan jag ska
röra mig. So long, friends!

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Hej gumms är inte du och Nippe tillsammans längre eller är ju helt ute och cýklar? kram

2008-11-05 @ 16:39:46
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Nej jag vet haha, har läst tidigare inlägg där du skrivit att Niklas ska komma hem till dig, jag trodde ni bodde ihop. Sedan satt jag och spekulerade över sista inlägget nallebjörn och mysmys hehe. Men nu förstår jag att detta är en kompis

2008-11-05 @ 19:38:43
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0