Burn after reading.

Jag och Niklas kollade precis på en film som heter
"Burn after reading". Herrejösses, vad ni än gör.
Snälla. Se den aldrig! Det va den sämsta filmen jag
nånsin har sett. Va ingen handling i det hela.
Man trodde de skulle hända något, men icke.
Mitt betyg: 0 baggar av 5 möjliga.

Frida skickade bilderna förrut. Blev ett par fina. I like.
Lägger ut någon bild, när jag skrivit klart här.

Ikväll så har jag och Camilla varit och tränat.
Det var såå himla skönt, och roligt för den delen.
Det har varit en riktig "skrattdag" idag. Kul med såna
dagar också.

Kom hem efter träningen, tog mig en dusch. Lagade lite
kvällsmat och så kollade vi på den där superdåååliga
filmen. Oh, va dålig den va. Och så är 2 av Hollywoods
"mäktigaste" karlar med - Brad Pitt och George Clooney.
Oh va pinsamt!

Hm, har jag något mer jag vill tillägga.. Jo, imorgonbitti
kommer Lisa & The babies till mig. Så ska vi till simhallen
och plaska runt lite. Det ska bli så himla kul (!)
Så, det ser jag fram emot. Nu ska jag ta mig ett "godnatt-
bloss" sen borsta gaddsen och sist men inte minst, gå och
sova. Jag älskar att sova, det är så himla skönt!!! (   ;D   )
Nehe ni, godnatt me er.

Några bilder från idag:
  

  

  

Det var allt för mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0