22 maj

Satte mig vid datorn för att lyssna lite på musik samtidigt som
jag sminkar mig :) Monica från jobbet, ringde för en stund sen
frågade om jag kunde tänka mig o jobba en sväng idag.
Där bröts min 4dagars ledighet ;P Haha! Äsh. Det handlar ju
om pengar ;) Pengar är bra.

Så jag blir ledig i 3 dagar, i och med göteborg :P Det tackar jag
och bockar för. Har precis tagit mig en dusch så ska ta och sminka mig.
Ska försöka skynda mig på. Läskigt o börja såhär tidigt. hehe.
Har ju bara jobbat kvällar tidigare ;) .Dock ska de bli spännande!

Idag blir en uppochned vänd dag. Allt jag skulle ha gjort idag blir
förskjutet. SÅ Sarre eller Jossan, om ni läser detta så nås jag på mobilen
efter kl 15. Om inte annat, så kan jag höra av mig till er. :)
Nej nu är de bäst jag rör mig, Ha en trevlig dag. Hejs!

/ you know you love me, xoxo Linda. :)

Kommentarer
Postat av: Lia

vilken härlig blogg du har. med allt gult
gillar verkligen färgerna :) somrigt & fint

2008-05-22 @ 08:19:53
URL: http://mydear.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0