Freaky Friday ;D

Grattis till Farfar som fyller 80år idag. Är nyss hemkommen
från kalas hos farfar som sagt :) Var hur trevligt som helst.
De va evigheter sen man träffade släkten såhär ofta som vi gjort nu ;D
Hur kul som helst. :)

Niklas är i duschen och Coockie sitter och läser någon tidning.
Själv ska jag välja kläder inför ikväll. Vi tänkte ta en svängom nere på
Palladium ikväll ;D Jomenvisst vettni.. ni hörde rätt ;)
Dock blir de räääätt så lugnt ikväll för imorgon bitti åker vi till Linköping!!
Wiiihhh, en liten tripp till LIIIIIIINKAN vettniii. Jag längter!
Its gonna be me, Carro Niklas Coocksan och Andreas. Najsiiigt värre :D

Sen imorgonkväll är de GP i Cardiff.. det ser jag också fram emot, något
extremt sådär. Haha ;) Äsh. Är lite avis på min kusinvitamin bara :P
HON ÄR JU DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR! Grrr, tisan :P Äsh, Hoppas du har sviiiinkul.

Nu är de nog tamejfasen dags o fixa kvällens outfit, have a nice night everyone!

/ you know you love me, xoxo Linda. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0