Tjena Mors

Igår var nog den skönaste Söndagen i historien hehe.
Bakfull - Va på stan o åt glass - badade för första gången - myste med en film.

Sådär kan man nog ta och beskriva min söndag med 4 "korta" meningar :D
Niklas väckte mig efter 12, jag va fortf. trött.. dock var det väl för att jag vänt på
dygnet de senaste dagarna pga. Visfestivalen. Men men, de va bara o gå
upp. Vi gjorde ording oss, fick besök av Lina & Carro. Fikade lite och så.
Sen fick vi ytterligare besök, av mina små söta Kusiner Tilda & Emla, och Mamma :D
Mysigt som tjutton.

Sen när vi fikat klart, så fick vi för oss om att gå ner till stan och ta oss en glass i solen.
Jomenvisst. Varför inte :) Så vi begav oss ner till Sahara, hääärligt värre!
Efter en glass och lite kebab (hahah :P) Så skulle vi ut och bada också ;)
Vi satt ju för sjuttsingen o blev varma i solen.. wiihhh.. Så de fick bli sandviken.
Ohhh guud va härligt de var! Jag ångrar inte att ja badade huhu..

Sen begav vi oss hemåt, så kom Jake och Carro hit. Vi lagade lite varma
mackor och såg på film. Jätte trevligt, måste jag säga! :)

Nu ska jag bege mig till jobbet. Ha en bra dag, all folks! CYAA::

/ you know you love me, xoxo Linda. :)

Kommentarer
Postat av: Caaaaoooo

Tack för en underbar söndag hjärtat! :)

2008-07-14 @ 10:45:04
Postat av: Linda

Tack detsamma vännen!! :D

2008-07-14 @ 15:05:13
URL: http://lindaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0