Onsdag 2 Juli

Har varit en toppendag idag. Jobbade några timmar och sen
gick jag hem, börja fixa med vitrinskåpet så nu är det uppe också.
Blev jättefint, måste jag erkänna!! De gjorde vi bra, hjärtat!

Speedwayen igår då.. herregudars. Vilken match!
Sasha, jag bara längtar efter att få se kortet på mig och Gregson !! ;D
Ojoj. Det är en karl som alltid har ett leende på läpparna haha. Sinnes.
Dock synd att Västervik förlorade .. igen.. stort suck.. Och då undrar man
hur de kommer bli mot Masarna nästa vecka.. Baaah, ja fasar fört.

Aja. Nu är de dags o sova. Det är ju Sex and the city på tv3.. Wiih.. me looove.
Imoron är en ny dag med nya äventyr. Får hoppas det är fint väder imorgon igen,
 för då blir de ut och bada och sooola :D Godnatt all folks. CYAAAAAAAAA :::

/ you know you love me, xoxo Linda. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0