En bränd Linda.

Låg ute i solen igår, sola och badade. Brände framsidan av kroppen,
axlar och bröst. Haha, idag va jag ute med SysterEmma, Lisa & Felicia.
Tänkte de va bäst jag solade baksidan nu för o få en jämn bränna ;)
Hahaha. Brände mig ännu mer på framsidan plus att jag fick baksidan
på köpet också då då :P well well, de går väl över nångång.. får jag hoppas!

Imorrn åker vi till Öland, öland, öland. Jag lääängtar!
Ska bo på camping.. åh så mysigt!! :D

Nu är jag trött, blir o slappa framför tvn resten av kvällen.
Ses på torsdagkväll :) Ha en bra vecka, allesammans.

/ you know you love me, xoxo Linda. :)

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag har bränt mig exakt likadant alltså. Helt sjukt vad ont jag har :S

2008-07-29 @ 01:06:07
URL: http://www.molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0