Tisdag 2/12.

Tilda fyller 2år idag.
Jag ska ta kontakt med Cinna om att klippa
barnen. Men eftersom vi inte ska ta oss dit
idag, så får vi se om jag kanske kan gå dit
på fredag eftermiddag eller på söndag när jag
är ledig.Får se hur de blir. lördag kan jag dock
inte för jag ska till Oskarshamn o jobba, 16-01.
Men men, de blir nog bra.

Idag har jag jobbat 10-14, skulle ha varit ledig
idag igentligen men fick hoppa in o jobba endå.
De e ju pengeee hehe. Så ringde Elin nyss och
frågade om jag kunde tänka mig komma till jobbet
o jobba åt henne, för hon mår inte så bra =/
Jo men visst tänker ju jag, dock är mina kläder DYNG-
BLÖTA. De ligger i tvätten haha.. får se hur de blir.
Hon skulle höra av sig OM hon inte fick tag i någon
annan, så skulle jag komma ner o jobba åt henne.

Det är smälar man får ta ibland, men vad gör man inte
för arbetskamraterna som inte mår bra. Jag vet själv
hur jävligt det är att gå på jobbet o inte må bra.
Sinnes.. Men men, de löser sig på den fronten också.

Hade tänkt fråga Molly om vi skulle  mixtra lite med
min bloggdeisng. Dock måste jag vänta o se om Elin hör
av sig, gör hon inte de så ska jag ringa ner o kolla me de
på jobbet om de fått in någon. Får se också om Molly är
online på msn så kanske jag tar kontakt med henne.. :)

Jahaja, annars har det varit en helt vanlig tisdag.
Varit på stan och kolla julisklappisar med Monkan.
Hittade 2 fina paketisar till våra chefer. :)
Sen tog vi oss en fika på Sahara. Snacka massa tjejsnack.
Mysigt värre. Nu sitter jag i soffan, har precis duschat.
Underbart med nytt shampoo. Köpte nått igår, Nivea -
Color Protection. Luktar ASGOTT ;D Och håret verkar bli
lenare? haha. Aja, jag älskart.

Nu orkar jag inte skriva mer. Uppdaterar senare om inte annat
så imorgon. Har varit dålig med uppdatering de senaste dagarna.
Men de ska de bli ändring på. De vill jag lova er, mina söta läsare :)
Ni ska få ert livs läsning haha, nej vars.. eller ja.. Kanske. FLUM.

Ha en fortsatt trevlig tisdagkväll.
CIAO.

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag har haft fullt upp :P Men nu har jag inga fler bloggdesigner att göra, så nu kan vi snacka om din lilla blogg :) Hör av dig när du har tid. Pöss!

2008-12-03 @ 00:03:11
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0