Söndag 21 december.

Det är söndag, sista dagen denna vecka. Och en sammanfattning av veckan är: jag har hunnit med julklappshandlingen. Jag träffade Lisa och hennes familj - umgicks med de. Klippte och färgade Lisas hår igår. Jobbat och stått i som vanligt.  Och idag har vi varit hos Niklas föräldrar och ätit lite mat och haft det allmänt trevligt! Så denna vecka har varit SUPER. Allt har hunnits med. FÖRUTOM Niklas paket som jag ska inhandla på tisdag, pff ;) Det löser jag, sa Sickan och gick och gömde sig.

Kvällen kommer avslutas med den nya "Bond"  -filmen som sägs vara jättebra. UPP TILL BEVIS! Och till filmen har jag också köpt lite chips. Smaskens! Kan inte bli en bättre avslutning!

Imorgon är det jobb 12-21. Så vet ni det ifall jag inte skriver något.

JAG FICK NYSS HÖRA EN JÄTTEROLIG NYHET!!! Sofie och Camill kommer hem på juldan och ska vara med och party party lite. eller lite? sa jag lite? Haha. NEJ DÅ ÄR DET FEST ;) wee! Ser fram emot  en kväll med trevligt sällskap, dans och alkohol på juldan! Haha. Ja juste, kanske borde köpa biljetter? Bryggaren? Palladium? What do you say, friends? Vart ska vi ta vägen? :)

Dagens mest spelade låt: Britney Spears - Out from under. (På repeat i winampen :P)

http://artists.letssingit.com/britney-spears-lyrics-out-from-under-dv2rmkc
Kolla bara in texten. SÅ HENNE. Den passar henne som tusan!!

Det var allt för mig, Tack å bock!

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Ja det är det verkligen, jag har publicerat ett inlägg med mailet dem skickade ut. Antagligen fick dem förstor repsons då tusentals bloggare skrev om dem. Men har dem tagit sig vatten över huvudet får dem se till att fixa det också

2008-12-21 @ 19:46:07
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Jag tror också att jag var medlem men är inte 100 ska också kolla det

2008-12-21 @ 20:00:47
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Beccy

Jag har köpt biljetter till Bryggarn :) Känns som om mer folk lägger hellre pengar på det än palladium. Men i värsta fall får man gå till palladium om det är dött på bryggarn.

Dock tror jag att det kommer vara lite äldre på Palladium..

haha där har du min resumé :P

2008-12-21 @ 22:40:19
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0