Onsdag den 17 december.

Klockan den är 20:11. Dagen den har varit
i full rulle hela dagen. Syster Jessica, Lisa,
Felicia och Elias kom till mig strax innan
ett idag. Vi tog lite fina bilder på de små liven.
Eller rättare sagt, på ena kortet är den ena
glad och den andra sur. Så.. vi fick ta ett
kort som vi ansåg såg "rätt okey ut" :)

Gick ner till Walters och vilken tur vi
hade. De gjorde tillochmed julkort åt än.
Och de skulle bara ta 1 timme för att
få 25 julkort att bli klara. Superb!

Så under den tiden gick vi och fikade
på Morella. Massa mysigt! Sen sprang jag
Lisa och Flisan tillbaka till Walters och hämtade
de färdiga korten och gick tillbaka till Morella.
Där satt vi ett bra tag, fixade ordning korten
så de bara va att köpa frimärken och posta de.
Så gick vi en sväng på stan. Kollade efter
någon god parfym :) Hälsade på Faster Sita.
Och postade våra julkort. Så förhoppningsvis
kommer de fram till julafton. Det vore ju toppen.

Efter stan så följde dessa med mig hem.
Jag tvättade mina arbetskläder idag, eftersom
jag hade kollat fel tid igår :P (SMART LINDA)
Så nu är de rena och fina tills imorgon när jag
ska jobba. Vi kom hem samtidigt som Niklas
kom hem. Och Felicas första reaktion när hon
såg Niklas var: "Jag ska busa med dig sen Niklas".
Jag förstår inte varför alla barn dras till Niklas ;)
Men men, det va kul iaf.

Jag o Lisa gick bort till Willys o handla lite grejer.
Köpte 2 presenter tills imorgonkväll då vi ska ha
presentutdelning och glöggkväll. Köpte också en
present till en arbetskamrat på jobbet. Vet inte om
hon läser min blogg, så nämner därför inga namn ;)

Vi lagade lite mat när vi kom hem. Lövbiff, pommes
och beasås.. Huuur smaskigt som helst! Dock hur onyttigt
som helst :P Jessie, Lisa och barnen gick för en stund
sen. Och själv så satte jag mig vid datorn för att skriva
ett inlägg om dagen. vi har tagit en hel del bilder också
som jag kommer lägga upp inom en snar framtid .
Så Syster, ser du detta. Skicka över bilderna tack!  :)

Nu ska jag ta mig en dusch, sen blir det att lägga sig
framför tvn vid 21 för att se på Efterlyst och Insider.
Och med det tackar jag för en mkt energisk dag.
Ha en forsatt trevlig kväll, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0