Merry Christmas to you all.

Julafton börjar närma sig. Städningen här hemma är precis klar och uppe-sittar-bingon börjar om 10 min :D Fabian kom precis, han tog med sig lite godsaker. Hoppas att Sarita kommer snart också, så hon inte missar det :) Blir att ta sig några cider till bingo lotton. Inget allvarligt!

Imorgon är det julafton vilket menar att jag inte kommer ha tillgång till datorn. Tyvärr, men sant. Tänker inte tillägna min tid på julafton framför en dumburk som jag kan sitta vid när som helst, liksom!: Så nej nej. Icke imorgon. Så ha en helt underbar jul med era nära och kära, så hörs vi igen på juldagen. =) /JULKRAMAR LINDA.

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

GOD JUL :D imorgon ska det bli liv i luckan :D

2008-12-24 @ 21:06:29
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Tack för ett trvligt sällskap igår :D

2008-12-26 @ 14:58:47
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0