Måndag - ny dag, ny vecka.

And new opportunitys.

Vaknade strax efter kl 6 imorse. Trodde jag hade
försovit mig. Men icke, kollade på klockan och såg
att den va 3 minuter över 6. Somnade om och vakna
av klockan vid 6.50. DÅ va jag tamejtusan trröttare
än vad jag va vid kl 6. Det är ju konstigt det där.

Va på jobbet 7.35. De va skönt att va där så tidigt.
För en gångs skull liksom. Jobbet gick rätt bra idag.
Fick stå i köket lite. Alltid lika kul o göra hamburgare.
Slutade vid kl 15. Gick hem och bara tog de lugnt.
Diskade lite och plocka undan lite. Så nu har vi fint
här hemma igen :)

Niklas slutade vid kl 17. Så låg vi en sväng vid soffan
och skrattade till "Americas Funniest Home Videos."
Det va lite kul idag, eftersom de hade jultema typ. Haha.
Sen ringde jag och pratade med mor min, som inte mår
så bra. :/ Krya på dig mammi.

Sen har jag pratat med min kära vän Lisa.
Det känns som evigheter sen .. igen.. men nu tog de
fasen 3 dagar innan vi prata. Saknar dig! Sinnes..
och snart är december slut och marddrömmen här. =´/
Men vi ses på onsdag. Då blir det fotografering, färga hår
och bara massa mys!! Systeryster skulle följa med också.
Kan va bra med lite hjälp me bilderna utav en expert (typ).
 
Har förresten kollat på en ny film som kom ut för ett tag
sen. "Transporter 3" med Jason Statham. Mycket bra actor.
Och mycket bra film! Jag tyckte 1 och 2 också va riktigt grymma!
I really like. 4.3 LINDISAR av 5 möjliga.


(Du kan klicka på bilden för mer info om filmen)

Och med detta så säger jag godnatt.

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Ohh tackar tackar :D Mjoo jag blev förvånad själv faktiskt :D nej verkligen men vem vet nästa gång kankse det går tå helvete ;)

2008-12-15 @ 23:22:38
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0