Lördag 29/11.

Jessica fyllde 20 år.
Jag hann inte skriva något inlägg på morgonen.
Men men, det är inte hela världen.

Jag tog med Jessica till solpoolen, vi solade och
bubblade bubbelpoolen. Hur mysigt som helst!
Vi gick till bolaget med Niklas och Coockie.
Sen skjutsade Coockie ut oss till Långrevet.
Där vi sen åt god mat och tårta och såg när Jessie
öppnade fina presenter. All släkt va hemma tills vi
va "tvungna" att åka hem, så vi va hemma till kl 18.

Så vi tog på Jessica världens FULASTE outfit :P
som hon fick gå med hem till mig.. (jag bor i centrum).
Väntade tills de knackade på dörren, DÅ jennifer kom hit
till Jessica på hennes 20årsdag ända från Kårbäck tror
jag de hette. Ligger uppe vid Västerås nånstans.
Skapligt va Jessica blev glad! SURPRRRIIIIIICE SIS!

Sen blev det fest hemma hos mig, de kom ett 10tal folk.
Vi sjöng och vi sjöng och vi sjöng. Trodde jag skulle ha ondare
i min hals än va jag hade.. Men icke. Va skönt! haha.

Tack för en superrolig födelsedagsfest. Och hoppas alla
hade lika trevligt som jag. :)



  
 

(Mer bilder kommer)

Kommentarer
Postat av: vibbe

HADE INTE KUNNAT HAFT EN BÄTTRE FÖDELSEDAG!!!!



TACK TACK :D :D <3

2008-12-01 @ 14:00:32
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0