Lediga torsdag.. i like.

Sov till runt 10 i 10 typ, skaaaapligt me sovmorgon.
Känns inte som jag gjort annat än vaknat tidigt och
gått och jobbat direkt. Men idag gjorde jag inte de.
Satte på tv, och då va de Top model på tv.
Så låg kvar i sängen och glodde färdigt på de,

Sen satte jag mig här en stund, kolla lite på
Facebook my friend :) Och så självklart en tur
runt alla bloggar som jag läser. Det är en rutin.
Har gått o blivit iaf ;)

Kl är 12 nu, frågan är om jag kanske ska äta mig
något och sen gå o träna. De skulle vara skönt.
Så den där duschen jag tänkte ta struntar jag
nog i isåfall..

Igår gick jag o la mig i sängen runt 21. De va sååå
skönt. För idag är jag inte trött :P Låg och myste med
Skrållan.. Katten, Skrållan. Sötis.



Nu sitter jag och lyssnar på de bästa låtarna this year.
T.I ft. Rihanna - Live your life
Akon - Right Now (nana)
Beyónce - If i were a boy
Lady GaGa feat. Colby O'Donnis - Just dance
Rihanna - Take a bow
Neyo - Closer

Britney Spears - Womenizer

I really like. Den första och Andra längst upp
är de bästa, men de är för jag börjat lyssna på de nyligen.

Nu ska jag ta och kika runt lite på Facebook igen.
Ha en bra torsdag mina vänner, / KRAM LINDA.

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

hej gumman ;D kunde ej svara på ditt sms penga torsk. Resan gick bra och vi har vart hemma ett tag nu åkte hem vid 10.00 imorse. Borta bra men hemma bäst :D

2008-12-11 @ 21:25:40
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0