Klippt kusinerna & fikat.

Efter jobbet gick jag hem, duschade och begav mig
bort till kusinerna för en klippning. Resultatet blev
Kanonbra! Jag är riktigt nöjd med mig själv ska ni veta.
Jag har endast klippt mig själv, plus häromveckan
mina syskon. Och nu idag, klippte jag kusinerna som
sagt och de är 2år och 4år. "Sitter inte still.. blabla".
Men de gick kanon som sagt.

Blev lite fika efteråt. OCH massa bus. Haha.
Älskade rääserbilen haha. Jättekul leksak.

Nu sitter jag och väntar på att Caroline ska komma.
Det är en timme kvar till Innebandyn börjar.
Tänkte ta mig nått i caffan o äta. Har fortf. inte ätit
något än. Jäkla bajs :P Viktigt de där ju. . .

Nehe om man ska gå ut på balkongen.

Trevlig helg!
CIAO.

Kommentarer
Postat av: Linda Englund

Hej svejs!

Alex blev jätteglad över mms:et på Nippe. Han vill leka nån dag.... Han sa att dom hade jättekul när Jessie fyllde år.

Ha det!

Kram Linda

2008-12-05 @ 20:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0