Juldagen i bilder. ^_^


Min outfit för kvällen .

- Svart tröja över svarta leggings.
- Ett bälte som charmar av det svarta.
- Grått linne under den svarta tröjan.
- Gråa knästrumpor.
- Ett halsband jag lånat av min syster.
- Och en liten blomma på vänster bröstet.



 
Sofie Propp och jag posar framför kameran.


Mr Coockie var på plats på festen.


People in the sofa, spelar Scene it.


Här ska det drickas shots.


Men först en bild på oss alla girlsen =)
Molly, Sofie, jag & Jessica.


Här har vi Sofie Propp.


Och här har vi en Molliiiiee.


Och sist men inte minst en glad Syster Jessica.


Och här shottas det. Ohh fyfan.. va äckligt brudar :P


Ute i vardagsrummet fann vi denna grabb vid namn Fabian.


Här sjungs det Singstar för fulla muggar.


Allt folk gick ut i köket när vi satte igång Singstar.
Jag undrar varför?


Fulla syskon.


Johan, Niklas och Jessica.


Johan och Johan.


Men Danne då. Varför ligger du där för?


Singstar is my friend.


jag tar lite paus..


HAHAH. avslutar med denna söta bild då.
Jag och Sofie mot syster Jessica. Vem vann då?
Jag minns ärligt talat inte. :P

Det var en av de bättre kvällarna i mitt liv. Och nere på bryggaren
var det inte sämre kan jag lova. Damn, Sofie. Va roligt vi hade :)

Jag får ta och tacka er alla som var med och gjorde kvällen underbäst.
- tack.


Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

´Haha SNYGGA pics, Linda hur full var du egentligen om du inte kommer ihåg vårt fall ;) Då var detnog någon annan som fotade oss när vi ramlade vi kollade ju till och med på kortet gumms :D Om du mår fint idag så häng emd och fika sen :D om du är sugen ring Camills mob kram

2008-12-29 @ 13:49:45
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0