God Jul önskar dessa tomtenissar.



Korten fick bli som de blev - att den ena inte kunde sitta still ordentligt och den andra inte ville vara med på kort fick oss inte att ändra våra tankar, utan vi tänkte att de kanske skulle bli bättre iallafall med Felicia, genom att ge henne lite choklad. Muta barnet lite haha.. (jag med min sjuka tanke - godis funkar väl alltid?) och försöka få ett bra kort. Men när hon väl blev bra på kortet ja då är det problem med den yngsta. Alltid ska det vara nått alltså. Men som tur så innan det blev kaos när chokladen var slut, så fick vi till det. Och julkortet för i år blev det sista kortet jag visar. Som ni ser själva så har jag lagt upp 4 kort på de små liven och ni ser ju att det inte är roligt att vara med på kort. Jag kunde inte låta bli att lägga upp dessa söta kort på de små liven. Det är en viss charm med att korten är som de är. :) De är söta att titta på. Tur att mamma Lisa tyckte det kortet blev bra som julkort för vad hade vi gjort om vi inte fått något bra kort och vi stod nere på Walters och skulle fixa ett julkort?? ÖhÖuuuh säger jag bara. Det hade inte varit roligt, haha. Tur som haver så hände ju inte det.

Det var allt för mig för idag. Nu väntas en dusch och sen blir det sängen.
Och med det säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0