Idag känner jag mig mycket bättre

Hej på er mina kära läsare. Jag ska ta och berätta för er vad jag gjorde igår. Jag låg i sängen exakt hela dagen. Gick bara upp om jag var tvungen till att hämta något. Niklas var så söt och lagade mat åt mig. Kollade på massvis med filmer på tv. Dock sov jag igenom de flesta. Men iallafall ;) Jag kände mig så svag i kroppen igår, och det gör jag verkligen inte idag. Känner mig stark, som en grizzlybjörn ;) haha. nej vars.. skämt och sido. Ni förstår nog hur jag menar. Det är bara den förbannade magvärken som ska försvinna, sen mår jag toppen!! Jag tänkte på det igår.. "Tänk om jag mår såhär dåligt på nyårsafton. Vad ska jag ta mig till?" Jag har nog aldrig varit sjuk en nyårsafton. Bara juldagen har  jag varit sjuk på.. förra året och året innan.. gick på pencilin. Men de här året klarade jag mig ypperligt! Och det är jubra.För den festen vi hade här hemma. Den sitter fast i huvet, i minnet.. och går inte att suddas bort. :) weee!

KURR... det exploderar snart i magen på mig. Är SÅ hungrig nu. Får man ingen mat på det här bygget eller.. älskling!! Jahopp får gå och göra mig lite mat nu då.  Tänk på att det bara är 2 dagar kvar av detta år. Helt sjukt vad tiden går fort. Ha en toppendag mina vänner! Så hörs vi ikväll igen. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

:D :D Ja då är det bäst att stanna hemma. Det blir nog ingen fika för oss heller då vi måste till vårdcentralen med lillan, himla förkylning men vill vara på den säkra sidan så att det inte är lunginflammation. Kl 17 ska vi bowla sen blir det ARN för hela slanten men det kommer fler dagar :D :D Puss, vi kanske kan höras på msn ikväll så du kan skicka alla bildeerna?

2008-12-29 @ 15:03:01
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0