GRATTIS PAPPA!

GRATTIS PAPPA PÅ FÖDELSEDAGEN! :)




Tog mig en sovmorgon idag.
Gick sen och la mig framför tvn och startade datorn.
Lekte lite i photoshop, skrev ett blogginlägg.
Sen prata jag med Frida i telefon.. sen gick jag och
tog mig en dusch, va klar runt 14. (Jag glömde se på
Våra bästa år). Oj oj. Panik AB :P har inte sett de på
evigheters evigheter så tänkte jag idag att.. "idag ska jag
nog se på våra bästa år". så kolla jag vilken tid de börja.
Men jag glömde som sagt bort de. Sinnes.. Kan ju inte
tänka på allt heller :P

Jag gick ner till jobbet, träffade på en arbetskamrat så
vi hade sällskap ner till jobbet. Pratade om Lördagens
arbete i Ohamn. Han va ju också me där.

Men men, slutade vid 20.30 och kom hem och fick syn
på att Camill och Sofie va här hemma. Va roligt! Men de va
kvar kanske högst 5min :P (schysst kompis) haha..
Men vi ses ju imorgon. Wee :) va roligt! Som jag skrev till
dig förut Sofie, så hör jag av mig så fort jag slutar.

Nu ska jag fråga Niklas om han vill se på någon film
med mig, eller varför inte ett avsnitt av Entourage? ;) i like.

Ha en fortsatt trevlig måndagkväll (!)
CIAO!

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Hehe :D Jo agerar gubben privattaxi är det bara att hänga på när han ska iväg :D Ja vi hörs sen gumms Puss

2008-12-09 @ 16:03:58
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0