Det bästa på länge.



Jag har faktiskt längtat efter någon serie som har fått mig att känna som jag gör för One tree hill. Och jag lovar er att det är den bästa Serien som gjorts genom tiderna men den här serien, 90210 oldie som gick när man var liten, kollade man jämt på förr. Och därför tänkte jag att jag testar att kolla på den här eftersom jag kollade på de gamla när jag va lite som sagt. OCH JAG ÄLSKAR VERKLIGEN SERIEN. Den är beroendeframkallande just precis som med One tree hill. Har redan sett 5 avsnitt och jag tror klockan börjar bli för mkt för ett sjätte avsnit, så det sparar jag mig med till söndag. Imorgon ska jag upp o jobba, dock bara ett enstaka timmar haha. Men kan vara skönt att inte vara för trött på jobbet ;) Så med andra ord säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Jag ska också börja kika, något måste man ju ha och titta på nu när AA har julpaus

2008-12-22 @ 13:47:02
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0