Dan före dan, före dan före doppardan.

Har varit en låg dag idag. Jobbade 12-21 idag. Hade ont i magen och huvudvärk halva dagen. Trodde jag skulle dö av smärtan alltså. Men det var att bita ihop. När jag kom hem, så hade Niklas fixat och donat med mina kläder, han är för bäst :) älskar dig. Satte mig vi datorn efter det och kollade färdigt på mina 3, yes box. TRE avsnitt kvar hade jag av "90210". Och jag säger bara "wow, vilken serie!". Nu har jag sett klart på den serien. Kommer nya avsnitt igen den 6e januari. Uppehåll där med. Tråååk. Så nu snälla, Niklas. Vill jag börja se på "Dirty sexy money". Jag tror den serien är jättebra också!! :D och så längtar jag till januari, då nya avsnitt av one tree hill, gossip girl OCH nu 90210 kommer !!!!! Im excited.

Now im off to bed. Up early, gå till jobbet. 7.45-15.30 är det jobbtid imorgon. Och efter jobbet är det julklapps handlng. Så nu är det dags för mig att gå och sova för när som helst slår klockan om till TISDAG och 00:00. Så tänkte skriva ett inlägg INNAN klockan blev tisdag :P Nu är det bedtime. Sleep tight everyone! /KRAM LINDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0