Då är det söndag..

Och helgen går mot sitt slut. Jag ska ta och berätta om min lördag. Blrjade jobba halv 12, slutade vid 15. Kom hem och fixade med lite tvätt. Niklas var så duktig som gjort så mycket under tiden jag jobbade. (puss på dig) Niklas och Coockie tog tv framåt 16 för att kolla fotbollen, så jag tog Niklas dator och kollade på "90210". Jag är besatt. Och så har jag inga avsnitt kvar snart.. typ 1-2 kanske.. Mitt i ett avsnitt så kommer Lisa in och säger hej till mig. Då hade jag inte hört när de kom. SOCIAL kallas det, lol. Nejs vars. Då var det bara att stänga ner det för att gå in till vardagsrummet för lite mys. Vi drack glögg, hade julklappsöppning, åt pepparkakor och lussebullar (som lisa gjort, som var jättegoda). Bara massa mys. Och kvällen tog väl slut runt 00.30 inatt. Och tror ni mig om jag säger att Felicia vad dödstrött när de åkte hem? Sinnes. Lilleman låg och sov i min säng ett X antal timmar, så jag undrar hur Lisas och Eriks natt varit.. Måste ringa Lisa sen.

Ja just det ja. Lisa och jag beställde lite kläder igår. Vad roligt! Hoppas de kommer innan nyårsafton. ( Pray to God ). ;D

Vaknade runt 11, konstigt jag vaknade men men, det behöver vi inte gå in på här :P Solen skiner och det är så himla vackert. Niklas och jag gick ut och tog oss varsitt bloss, sen blev det en kaffe på det. Sen ringde niklas pappa och undrade om vi ville komma till de i eftermiddag och äta lite mat. Tack tack, visst kan vi göra det! Mycket trevligt!

Och jag måste tacka Lisa och Erik för en supertrevlig kväll, hoppas ni hade det trevligt också! Nästa gång LÄR bli nyårsafton. Vilken kväll det kommer bli. En kväll vi sent kommer glömma!! Weee :)

Det jag skrev precis var min lördag, tills nu. Så nu undrar jag om jag inte ska ta och se det där avsnittet som jag inte fick se klart igår. Hmm. Det var ändå rätt spännande.. det lockar.. Okey mina läsare. Dags för ytterligare ett avsnitt av "90210". Så ha en fortsatt trevlig söndag.

ONLY 3 DAYS LEFT - JULAFTON.


Ett paket från Felicia till mig och Niklas.


De utsökta lussebullarna och pepparkakorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0