Fulla rullar.

  • Carro kommer när som, hämta saxisarna. :)
  • Tvätta kl 12-21.
  • Träffa Erik kl 14.
  • Åka och fixa lite saker till Lisa och "lilleman".
  • Sen hem och fixa tvätten.
  • Ringa Kinna om resväskan.
  • Gå och hämta resväskan.
  • Städa undan lite tills Syster J kommer .
  • Ta och vila en stund.
  • Få sista tvätten klar.
  • Packa resväskan.
  • kl 24: BYE BYE VÄSTERVIK, and HELLO ARLANDA ;D
Oj oj, den här dagen kommer gå sååå fort. Va roligt! Som ni kanske ser så åker
 vi redan inatt till Arlanda. Ska ju checka in kl 5 inatt/imorgon bitti. Så, det är lika
bra att åka så vi inte behöver stressa ;) Och kl 7 så flyger vi. Upp bland molnen
bare. Och runt halv 11 är vi framme i Spanien / Mallorca / Palma Nova - Magaluf.
Nun längtar jag tills imorgon. Vid den här tiden har vi kommit fram. Känna på den
där värmen. Oh, nu längtar jag ihjäl mig. Hehe. Jag kommer säkerligen skriva ett
inlägg innan jag åker inatt. Så än, säger jag inte farväl. Ha en bra dag så länge!
/ Puss Linda.

Kommentarer
Postat av: dolly

ja det blev jättebra :) måste också färga snart så man får lite liv i håret :)

2008-08-28 @ 11:09:28
URL: http://dolly.blogg.se/
Postat av: Milkan

jo tack, hade jag inte haft så mycket viktigt i skolan nästa vecka skulle jag ha hängt med er också. hade så roligt så syns vi när ja kommer hem till västervik nästa gång.

2008-08-28 @ 11:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0