Do whatever it takes.

Gäsp. gäsp vad jag är trött idag.
Vaknade när den förbaskade klockan ringde vid kvart över 6.
Men snooza till halv 7. haha sinnes, börja jobba kvart över 7.
De va inte igår man börja såå tidigt. :) Annars har det varit en
bra dag på jobbet. Jag gillar't :)

Då är de måndag idag, och ny vecka vi går in i.
11 dagar till min födelsedag ;) och endast 18 dagar kvar till Mallorca.
Oh vad jag längtar! Ska bli så skönt o komma härifrån. :)

Jahaja, imorgon är det speedway hemma against the Dackarna.
Pappa sa förut att Jonsson är skadad och att han inte är med imorgon-
dagens match. JAHA, stackars han då.. eller inte! Det lär bli en pinsam
match OM vi förlorar när inte ens AJ är med. Så vinst eller allsvenskan.
Det är bara o välja! Det får vi se imorgon. Jag är inte ett dugg nervös.

Nu ska jag ta mig en dusch, sen träffa Lina och Caroline. Ta en mysig
kvällsfika. I really like! Have a good one. / Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0