Allt är snart på sin plats.

Klockan är 19.30 på kvällen. Jag har tagit mig en liten powernap.
Så himla skönt. Kollat igenom lite bilder från dagens lopp. Härligt värre
kan man ju säga. Jag började dagen med att tvätta. Gick sedan till Willys
handlade "New born" blöjor :) Sen mötte jag Erkii och så gick vi och besökte
Lisa och "lillemannen" :D Gudars vad Erik och lillen va lika haha :D
Samma näsa ju .. wiih. Sen har jag varit på stan och sprungit runt lite.
Köpt nödvändiga saker som typ, solkräm osv :) Träffade sweet S, så vi
tog oss en lunch ihop. Sen har jag också hunnit med att klppt mig.
SJÄLV också för den delen :P haha. Inte illa pinkat mina vänner ;P

Nu börjar man bli lite pirrig i magen. NEERVÖÖS kanske :P nej då.
Va fasen. Det är ju typ 4.5 tiimme kvar tills vi beger oss från Västervik.
Och så ja, planet ja. Oh herregudars. Igårkväll när jag o Niklas gick o
la oss så kollade vi på tv, guess vilken film som va på tv då :P
Final Destination. Herre min jesus skapare alltså. Blir ju inte mindre
rädd av att se flygplans krasher eller så. GAAA :)

Det här bli nog mitt sista inlägg innan vi beger oss.
Ska gå och hämta resväskan kl 20. Sen kommer jag ha fullt upp igen.
Ha en toppen vecka mina bloggläsare! Hörs igen när jag kommer hem.
Vi ses i värmen. / Puss Linda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0