Ett måste till mitt hår :) !



Osis dust it, unik volymprodukt!
Mattifying Powder

  • Lätt puder som ger textur

  • Matt effekt

  • Medium kontroll & separation

  • Hållbar stadga

  • Naturlig känsla

  • MYCKET VOLYM

  • Ingen känsla av "klet" i håret


  • Användning
    Pudra en liten mängd i handflatan ochgnugga
    händerna mot varandra.
    Kamma igenom med fingrarna i torrt hår, lyft in i botten.
    Ger matt finnish och naturlig känsla.

    För extra lyft applicera direkt i botten.
    För extra separationapplicera mer puder i små mängder
    däar det behövs.

    För ytterligare stadga.
    Fixera med spray.


    __________________________________________________

    Ska jag köpa nästa lönen jag får :)) Wanna have some volym heyy.

    Kommentarer
    Postat av: Denna Sanna Kvinna

    JAg använder också denna, den är ju helt oslagbar :D

    2009-10-06 @ 10:50:45
    URL: http://sofieb.blogg.se/
    Postat av: Molly

    Man ska vara försiktig med det på mörkt hår bara, det kan lätt se ut som mjöl eller mjäll :P Men det är superbra :)

    2009-10-06 @ 18:43:46
    URL: http://molkan.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0