Changing haircolor

Nu har jag precis börjat färga mitt hår. Jag och N ska snart gå bort till Willys för att handla inför kvällens middag.. TACOS ;)) i love tacos. Så det ska vi äta till kvällens avsnitt av IDOL. Ser fram emot vad kvällens "artister" har att erbjuda. I år tycker jag om ALLA. Konstigt, för man brukar ha någon favorit och inte såhär många som jag har i år. Men men, så är de väl. Om en och en halv timme sätter fredagsmyset igång så det är nog dags att röra sig bort till Wilkan. Ha en mycket trevlig fredagkväll. //Puss på er alla.


Bild tagen tidigare idag. Resultatet finns på bloggen imorgon.


Lite nya inköp från idag:
  • Vantar - Åhlens
  • Nivea Mascara - Åhlens
  • Hårfärg - H&M
  • Rouge - H&M (rea)
  • Nagelfil - H&M
  • Silica Plus - Hälsobutiken/Life

Kommentarer
Postat av: JessicaViberg

hoppas ni får en mysig fredag :))))

2009-10-02 @ 19:17:36
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/
Postat av: Sasha

Jag har samma mascara!!

2009-10-04 @ 12:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0