The rain is falling down.

Jag hatar regn Man blir depp och tråkig när det regnar.
Fy bubblan säger jag bara. Har suttit och fixat ordning 2
bloggdesigner. Äntligen är de klara!!

Ikväll tänkte jag börja med den 3e som jag har i kö.
Ihh, i lajk phåtoshopppp. Jaha, vad händer idag nu..
hm , inte en blekaste aning. Skulle ha gått på stan
med farmor men vet i sjutton hur de blir me de..
men måste ner och köpa hårfärg.  Idag ska jag bli
ljusare eller mörkare. Hm, vet inte riktigt än.SMART JU ;)

Och så ska jag gå ner till Telenor och kolla om jag blir
sugen på någon telefon idag! Hoppas det*

Nu ska jag ringa till farmor, vi hörs. Ha en bra dag!
/Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag ÄLSKAR regn!

Vare sig man är ute eller inne :)

2009-05-18 @ 21:31:03
URL: http://lanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0