Pink Panther 2



Har precis sett på denna film. Hur klockren som helst!
Rollen som inspector Clouseau som Steve Martin spelar
är nog den roligaste rollen jag sett. SÅ FUNNY BUNNY!
5 Lindor av 5 möjliga.. =)  =)

______________________________________________________

Nu sitter jag äntligen och  tar bort alla mina sms, så nu äntligen
kan man skicka sms till mig! Det var ett tag sen min mobil funkade.
YES! Finally säger jag bara. Superglad är rätta ordet.

När jag är klar med telefonen, så blir det en dusch.
Sen är det dags att få min skönhetssömn, det är tänkt att gå upp
tidigt imorgon, då jag blev ledig en hel dag till. Härligt värre!
Dock vill jag se solsken när jag vaknar imorgonbitti, då skulle jag
bli ännu lyckligare ;)

Have a nice night! Hörs imorgon! Godnatt. /Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0